Wywiad w Patient Experience Manager

2025-09-22

Historia Laserobaria 2.0_S to historia, która zaczęła się od słuchania pacjentów – okazuje się, że nie ona jedna
W najnowszym wydaniu Patient Experience Manager znalazła się rozmowa z naszym Dyrektorem ds. Produkcji – Panem Dominikiem Dziadkiem w artykule „Technologia z sercem. Trzy historie innowacji, które zaczynają się od słuchania pacjenta”. W rozmowie z Agnieszką Rudnicką – Szymczak poza perspektywą #INVENTMED swoje doświadczenia przedstawiają również Kinga Ciemniewska-Gorzela (#MENISCUSCAP) oraz Hubert Borecki (#SimHub).
W wydaniu znajdziecie też pozycje takie jak:
➼ W „Okiem eksperta” – Patryk Ogórek, MD
➼ O zmianach w ustawie SZNUR – Sylwia Miezio | Izba Polmed: wyroby medyczne, walidacja, kwalifikacja➼ Jak optymalizacja procesów medycznych przekłada się na lepsze doświadczenia pacjentów? – Grzegorz Hołody | #LeanMedic➼ O narzędziach pomagających w ocenie #experience – Michał Proszowski➼ O nowej erze w monitorowaniu zdrowia – Karolina Kornowska | #KoalicjaAI i innowacji w zdrowiu
➼ O mikroempatii i znaczeniu małych gestów – Marta Bryla-Gozdyra
➼ O tym czy naprawdę „Sorry Works” – Marcin Śliwka | Centrum Zarządzania Ryzykiem Medycznym MedRisk
➼ „Pacjent nie zapamiętuje procedury lecz EMOCJE” rozmowa Marii Mieleszko z Romanem Arkuszem z Optegra Zobacz więcejPolska
➼ O tym czy marketing medyczny się zwraca? rozmowa Urszuli Łaskawiec z Tomaszem Lewandowskim z Centrum Medyczne CMP
➼ „Jakość to nie projekt – rozmowa Urszuli Łaskawiec z Michałem Górskim – Exura
Link do prenumeraty: https://www.pxmanager.pl/page/prenumerata/
Link do magazynu: https://www.pxmanager.pl/magazyn
Życzymy przyjemnej lektury
Otagowanoinventmed, laserobaria, Laserobaria 2.0_S